Sommartid?

Jag vaknade vid klockan 06:00 i morse, vilket jag alltid gör varje natt här i Breck. Sov Sjukt dåligt mellan 6 och 8 sen vaknade jag och klev upp typ 10:15 trodde jag. Det var tydligen någon sommartidsomställning här som ingen visste om, så då var klockan helt plötsligt 11:15.

Tog oss ut till backen en timme senare, helt klart ett schysst före i pisten och utanför var det sådär, snöade inte som vi hade hoppas men lite hade det kommit iaf.

Nu ska vi dra ut på byn och käka hamburgare på en av få restauranger som letitsnow aldrig varit på. Efter burgaren vankas bowling, billiard, öl, sprit och möjligtvis utgång :) Jag hoppas på någonslags repris av fredagen :P

Btw skidorna mina är så jävla nice! Sjukt nöjd över köpet!

Bilder kommer någon dag.. 

Kommentarer
Postat av: Isabella

haha hur nördigt är det inte att jag skriver första inlägget! :D



Men va härligt att du har hittat super skidor! :D



puss

2009-03-09 @ 13:10:30
Postat av: Ulrika

Hej vännen



Vad glad jag är att du hittade ett par feta skidor som du är nöjd med, jättekul. Bellis kommer hit med smådjuren imorg. så blir det nog en lunch tillsammans. På lördag fyller morfar år så då blir det kalas.



Var rädd om dig och ha kul Hälsa alla



Kramisar

2009-03-12 @ 17:23:23
Postat av: Ulrika

Hej lillskrot



Skickade nyss ett inlägg men det försvann tydligen...konstigt...beror kanske på mig och min datorkunskap ;)



Glad över att du hittade ett par feta skidor som du ville ha, förstår att de är roliga att åka på, men du, åk försiktigt!



Imorgon kommer Bellis hit med smådjuren, hoppas då att få rå om henne lite och bjuda henne på lunch.



Morfar fyller år på lördag så då blir det kalas med ärtsoppa och punch, smaskens.



Ha nu så himla kul och var rädd om dig/er och varandra. Önskar av hela mitt hjärta att ni får ha det bra



Kramisar

2009-03-12 @ 17:33:35
Postat av: Nickan

Hej på dig! Ja, du ser ut att ha det bara bra! Ska följa med här! Annika (Henriks mor!)

2009-03-13 @ 20:56:28
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0