Gratis tequila!

(Bella) Har nu anlant i San francisco, pa Us hostels.
Det rakade vara gratis tequila kvall och aven fast vi varit har i 3 timmar
sa har det redan akt ner nagra. Hampus sager saker och jag hor inte.
Det ar varan status just nu.


(Hampus) Det var helt sjukt, nar vi stod i hostel baren (bara en liten pahittad bar pa hostelet med gratis tequila och grogg) sa traffade vi en snubbe som undrade varifran vi kom:

- Sverige, svarade jag pa engelska.

- Vart ifran fragade han? fragade han pa engelska.

- Ostersund sa jag, pa engelskdialekt sa snyggt som jag kunde.

Han kontrade med att saga:

- Jag tyckte att jag kande igen dig, jag ar fran Ostersund jag med, jag ar fodd i Krokom och jag kande fan igen dig, fran typ stan.

Han ar 25ar och heter Tobias, bor numera i Goteborg och har jobbat pa systemet. Aven han hade varit pa Roskilde forra aret, samt aret innan det.

(Bella) Har foresten varit i vegas och hover dam samt grand canyon, med info kommer imorgon om dettta, ska aven forsoka ladda upp lite bilder. Hostelet har bra priser pa internet och ar for ovrigt riktigt nice och party party! Nasta stopp ska bli los Angeles! Dar vi hoppas pa att traffa Annaa.

Imorgon ska vi lamna tillbaka bilen som ar grymt porrig. Kommer aven uppta jakten pa massa vykort som maste skickas till de lycklig fa.

Dags for mer drinkar, vi hors imorgon!

(Hampus) LETS GO FUCKING MENTAL! (TEQUILA)!


Kommentarer
Postat av: Annaa

och jag hoppas på att få träffa er! love is in the air <3

2009-03-29 @ 09:46:05
URL: http://annaaila.blogg.se/
Postat av: Nickan

Världen är bra liten! En från Krokom va! Vad är det för bil ni haft? Gillar ju Amerikanare jag! Gratis Tequila låter det! Det låter som ni har det toppen i allafall! Ha dè

2009-03-29 @ 11:29:31
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: plüschke

men hej ni söta!

Vad det låter häftigt det ni är med om, ladda upp massor med bilder nu!

Nu till det viktigaste: KOM HEM :o) Saknar ju att jobba med Dig Hampus, Du goe och glade!

Här hemma är allt som vanligt, skrev högskoleprovet i lördags....jobbigt. Men våren börjar dyka upp lite nu och påskpyntet är på plats. Ta nu hand om varandra och ha en fortsatt super-nice resa, kram på er båda//Lisa

2009-03-31 @ 09:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0