En vecka av två i Breckenridge!

Har inte riktigt haft tid att skriva något inlägg förren nu.
Hur som helst, jag anlände typ 17:30 (01:30 svensk tid) lokal tid i måndags på Denvers flygplats. När jag kommer fram och har hämtat upp bagaget mitt så försöker jag att ringa min bror och Pitten men ingen svarar. Jaja tänker jag och tar väskorna och går ut på parkeringen men det är ingen där. Jag står där och väntar ett tag men går in igen utan någon framgång.
Jag står och funderar på hur jag ska styra upp situationen, då hittar jag en skylt om att det finns en parkeringsplats till en våning ner, jag åker ner, går ut och mycket riktigt står letitsnow chevan där..

Jag hoppar in i bilen med hela gänget och vi påbörjar den två timmar långa bilfärden från Denver till Breckenridge.

Nu har jag varit i Breckenridge i snart en vecka. Vi har haft riktigt fint väder, solsken varje dag så en googlebränna har jag lyckas jobba ihop. Dessvärre är det lite snö just nu efter som det har varit plusgrader sen jag kom hit. Men just nu snöar det på ganska bra och det är typ 5-10 minusgrader så det är nice! Om vi har lite tur så blir det fet offpist imorn!

Jag åkte hit utan skidor så dom tre första dagarna provade jag tre olika skidor men fastnade för dom första, så nu är jag ett par skidor rikare och 738 dollar fattigare. Imorn blir det premiär för mina nya Nordica Blower 185. Ska komma med någon bild på dom feta 110cmimidjanlaggen.


Hade en sån jävla fest igår, helt sjukt bra kväll var det. Den innefattade bla full frontal male nudity, hottub samt stora mängder öl och sprit.

Nu är det typ exakt en vecka tills Bella kommer hit också, ska också bli väldigt roligt.

Jag har inte direkt några bilder att lägga upp just nu men det kommer.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey

Gött för dig att hacka le stats!



Anledning till att jag kommenterar till detta inlägg är min stora förväntan på att få se en bild på 110cmimidjanlaggen. Vilket låter helt sjukt, men ajg antar att du lärt konsten att gå ner i splitt?



Nåväl, ordmärkning är det enda roliga jag har för mig nu så man får väl hoppas på att du inte tar illa upp utan en extra teqckilla istället...



Keep it swingi'n!



Jo föresten, när ni kommer till NYC MÅSTE ni gå på "Doughnout Plant", det är inge mer med det...

2009-03-29 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0