Convension Center in San Diego

I Tisdags var vi ute for att upptacka staden och hittade nere vid vattnet ett Convension center!

Toppen tyckte vi och hoppades pa ett det skulle vara en helylle starwars eller comicbooks Convension, men ack ikke de.. Det var ett book/education convension tror vi, men en massa trakiga manniskor i kostymer.



Convension center..

DOLE!!

I have now words for this one...

Niklas och Christer.

(Hampus) Jag traffade dom i Breckenridge for forsta gangen, sen nar jag och Bella var pa stan har i San Diego kom det fram en kille som jag genast kande igen och det var Christer.

Vi pratade pa lite om hur sjukt det var och hur liten varlden ar. Sen visade jag och Bella han en riktigt schysst kladaffar (Ross dress for less). Sen drog vi till hostelet dar han bodde med Niklas en svang och sa hej. Sjukt vilka sammantraffanden.

Har traffat tva personer fran Ostersund ute i staterna som kande igen mig och nu detta. Galet galet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0