Badat i Stooora vagor! :D

Dom tre sista dagarna har i San Diego har vi tagit bussen till Pacific Beach och badat i vagorna. Varken jag eller Hampus gillar att sola, men bada det at kul sombara den. Sa vi spanderade kanske 3 timmar i vattnet varje dag. Dar vi hoppade over, i och under de stora vagorna som kom. Forsvann gjorde ett par orhangen (som jag glomd tagit av mig) och nagra harsnoddar. Har nu lyckats spratta ivag 3 par orhangen under resand gang!

Sen Igar nar vi hoppade omkring dar i vattndet dok en Sal upp ungefar 10m fran oss! Helt underbart! :D

Min och hampus vattentata kamera som var korrekt stangd fick i sig vatten och ar nu sonder, sa den aker nog pa reseforsakringennar vi kommer hem. samt att Hampus Ipod Shuffle kanske kan vara stulen. Sa aker nog kasnke ocksa pa reseforsakringen.

Korten pa nar vi badade i vagorna kommer upp under dagarna. (da kameran ar trasig och jag kan fora over dom hos annaa istallet)




Vi ar branda bada tva efter de har tre baddagarna, men Hampus ar just nu som ett levande element. Det ar synd om honomjust nu..

Idag aker vi till Annaa igen via Grayhound till Los Angeles, hon var i Mexico forra veckan.



Kommentarer
Postat av: annaa

åh jag har saknat er så! skynda er hit. LA är hot hotter hottest nu så vi kan bada i vågorna här också. xoxo ses snart (jag går i skolan till fem men pico lanai är alltid öppet för er så känn er som hemma)

2009-04-20 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0